0

مقررات وقوانین سایت

قوانین و مقررات

قوانین عمومی

کاربران گرامی توجه داشته باشید، کلیه قوانین و مراحلِ خرید در فروشگاه اینترنتی آرتین پک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که مصرف کننده متعاقبا موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در آینده اصلاحات و تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود. بنابراین شما توافق می‏‌کنید، استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش
مهلت تست 3 روزه در آرتین پک
سه روز ضمانت بازگشت کالا
خسارت در هنگام حمل و نقل
فقط باشرکت تحویل دهنده کالا (پست–تیپاکس) میباشد و این فروشگاه اینترنتی آرتین پک هیچ مسولیتی نسبت به خسارت ناشی از حمل و نقل مرسوله ندارد..
نحوه بازگشت کالا
محاسبه هزینه ارسال در آرتین پک
نحوه ی ارسال به خواست شما هنگام سفارش کالا در سایت بستگی دارد ..لطفا دقت لازم در ثبت نوع ارسال کالا داشته باشید…
حریم خصوصی

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
آرتین پک به مشتریان خود امکان ثبت سفارش درهر ۷ روز هفته و به صورت شبانه روزی را می‌‏دهد.
روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، بجزتعطیلات رسمی در ایران است؛ بنابراین کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش می‌‏شوند.
وضعیت کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آرتین پک از طریق پیام کوتاه، اطلاع رسانی و در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.
آرتین پک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آرتین پک، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد؛ حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش، برای آرتین پک محفوظ است، مشتری نیز می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
ارتین پک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری را پردازش و ارسال نماید. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آرتین پک محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
کلیه وجه کالای خریداری شده قبلاز ارسال تسویه میشود و وجه باهماهنگی سایت آرتین پک با مشتری بصورت کارت به کارت دریافت می گردد….وکلیه هزینه های ارسال تیپاکس بصورت پس کرایه میباشد و کل هزینه بامشتری میباشد

مهلت تست 3 روزه در آرتین پک:
کالاهایی که عبارت ” 3 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد. تا سه روز از تاریخ تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه ها شامل سرویس تعویض می‌باشد و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش آرتین پک کنترل و بررسی می شود. در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود .

*نکته در صورتی که کالای برگشتی در شرایط بسته بندی اولیه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا از حالت تعویض خارج میشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آرتین پک دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آرتین پک به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده نباشد، آرتین پک می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

*نکته نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

سه روز ضمانت بازگشت کالا:
مشتری می تواند ظرف مدت سه روز کاری اقدام به انصراف از خرید خود نماید، مشروط به اینکه:
کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
هزینه باز پس فرستادن باهر شرکت پستی ودریافت مجدد کالا برعهده خریداراست.
نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز سه روز کاری برای انصراف از خرید، از زمان تحویل کالا به کالا رسان می‌باشد.
چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:
هزینه عودت کالا بر عهده خریدار خواهد بود.
زمان محاسبه عودت کالا در فرض فوق ازسوی مشتری، تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان خواهد بود.
انصراف از خرید، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید» یا « سفارشی » روی آن درج شده، اجرا نخواهد شد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از آنجا که آرتین پک یک وب‌ سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
ملاک مغایرت موارد مندرج در جدول مشخصات فنی می باشد و مواردی همچون زبان صفحه کلید، وات شارژر و… که در جدول مشخصات فنی نیز قید نشده از موارد مغایرت نمیباشد (تصاویر از سایت سازنده برداشت شده و مغایرت در زبان، رنگ ، نور ، صفحه کلید و… با توجه به پارت های مختلف متفاوت است).
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرتین پک بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

شرایط استرداد وجه

جهت استرداد وجه کالای خریداری شده مشتری باید در نظر داشته باشد که مبلغ9درصد ارزش افزوده(مالیات)از وجه خرید مبلغ کسر میشود و مابقی به ایشان بهصورت کارت بکارت پس داده خواهد شد.

 مشتری میبایست در بخش تماس با ما سایت، موضوع پیام را درخواست لغو سفارش و استرداد وجه انتخاب کرده سپس شماره سفارش موردنظر را وارد کند و در قسمت متن پیام یک شماره شبا با نام کامل صاحب حساب ثبت کرده تا وجه مورد نظر بعد از 48 ساعت به حساب مشتری واریز شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل:
خریدار مکلف است بلافاصله پس از در یافت کالا، اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره در مقابل کالارسان نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

###قابل توجه کلیه مشتریان محترم: کلیه مسؤلیت گارانتی محصولا گارانتی کننده شرکتی فقط به عهده خود شرکت گارانتی کننده میباشد و از عودت ان به آرتین پک خودداری نمایید و هیچ گونه تعویض و رسیدگی به مراحل گارانتی کالا توسط آرتین پک انجام نخواهد شد .

به دو روش درخواست خود را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید:
روش اول: با شماره تلفن  09154743484  خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

نحوه ی رسیدگی به در خواست مشتری پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش:
کارشناسان خدمات پس از فروش آرتین پک، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان آرتین پک تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ آرتین پک بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و آرتین پک در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط آرتین پک، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت ارتین پک هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد.
به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری بجز ایام تعطیل رسمی در ایران مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش آرتین پک است.

حریم خصوصی:
تبها شماره ارتباطی با آرتین پک 05136618904–09154743484 میباشد و تنها فقط با این دوشماره با مشتریان بصورت تماس تلفنی و پیامک در ارتباط میباشیم و کلیه شماره های تماس گیرنده و پیام دهنده جعلی و فاقد اعتبارند لطفا حتما این مطلب را به خاطر بسپارید…(وبسایت آرتین پک).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *